Home › Forums › Ogłoszenia › Kupię › Kupię Korsarza
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maja 2020 at 21:46 #1428
Bartek
ParticipantWitam.
Od dłuższego czasu poszukuję jachtu klasy korsarz.
Wcześniej pływałem na omedze standard i trochę na omedze sport, ale postanowiłem poszukać klasy dwuosobowej.
Wybór padł na korsarza. Chciałbym wstąpić do stowarzyszenia i startować w regatach.Proszę o oferty kompletnych korsarzy gotowych do pływania. Oferta nie musi zawierać przyczepy drogowej.
21 maja 2020 at 06:32 #3104Łukasz
ParticipantCześć Bartek,
Serdecznie witamy Ciebie na naszym forum. Proszę napis z jakiego rejonu jesteś?
Czy wiesz już jaka wersja korsarza Ciebie interesuje? polecam przeczytanie artykułu > zakup korsarza < No i najważniejsza kwestia jaki budżet planujesz przeznaczyć ?21 maja 2020 at 16:09 #3105Bartek
ParticipantJestem z Kielc, ale obecnie studiuję w Warszawie.
Artykuł czytałem już wcześniej, ale dzięki za podlinkowanie.
Na pewno nie chciałbym Korsarza w całości wykonanego z drewna. Pokład drewniany może być, ale na pewno nie dno. Nie mam konkretnych wymogów co do rodzaju podłogi, ale na pewno wolałbym gdyby Korsarz był wyposażony w Y-szot.Co do budżetu to planuję wydać do 10 tys. ale jeżeli oferta będzie trochę przewyższała tę kwotę to również ją rozważę.
23 maja 2020 at 20:16 #3106Łukasz
ParticipantNo to będziemy mieli okazję się spotkać, no i bardzo się cieszę, że pojawi się nowa krew w Warszawie
Co do łódki to szukamy szukamy 👿1 czerwca 2020 at 20:30 #3107Grzegorz Jóźwiak
ParticipantPrawdopodobnie będę sprzedawał swojego
Moja sytuacja nieco się skomplikowała. Lodka była w świetnym stanie
Zdecydowałem się jednak na remont
Przez zimę został gruntownie odrestaurowany przez szkutnika
Polecam!3 czerwca 2020 at 20:52 #3108Bartek
ParticipantMożna prosić o więcej szczegółów i jakieś zdjęcia?
Który rok budowy kadłuba? Co dokładnie było remontowane? Czy kadłub jest szczelny? W jakim stanie są żagle?3 czerwca 2020 at 21:31 #3109Grzegorz Jóźwiak