Aktualne zdjęcia

2015_galeria-lewa 1
2015_galeria-lewa 10
2015_galeria-lewa 11
2015_galeria-lewa 12
2015_galeria-lewa 13
2015_galeria-lewa 14
2015_galeria-lewa 15
2015_galeria-lewa 2
2015_galeria-lewa 3
2015_galeria-lewa 4
2015_galeria-lewa 5
2015_galeria-lewa 6
2015_galeria-lewa 7
2015_galeria-lewa 8
2015_galeria-lewa 9
galeria lewa
galeria lewa1
galeria lewa10
galeria lewa11
galeria lewa12
galeria lewa13
galeria lewa14
galeria lewa15
galeria lewa2
galeria lewa3
galeria lewa4
galeria lewa5
galeria lewa6
galeria lewa7
galeria lewa8
galeria lewa9

Kalendarz wydarzeń

październik 2017
P W Ś C Pt S N
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Partnerzy

 

 

    

   

  

  

 

Historia - Konstrukcja

Na propozycje ówczesnego przewodniczącego Bayerischer Seglerverband e.V. (Bawarska Federacja Żeglarska) Ernsta Lehfelda, w 1958 roku - na podstawie projektu dr Kurt Kallhard – w stoczni Mader zostały zbudowane pierwsze egzemplarze tej łodzi. Prototyp został opracowany i przetestowany przez Klausa Roescha i Herberta Schustera na jeziorze Waging w południowych Niemczech.



(w Polsce scigamy sie na lodkach sprzed  lat 80-tych)
 

Początkowo Korsar był produkowany wyłącznie z obłogów, z czasem wprowadzono laminat oraz zaczęto łączyć te dwa materiały - kadłub laminowany z drewnianym (mahoniowym) pokładem. Od 1984 roku zostala wprowadzona poprawka w ksztalcie dna, lodki wchodza predzej w slizg, a od 1999 produkowane są nowe, ergonomiczne kadłuby. W obecnie produkowanych jednostkach półpokłady gładko przechodzą do środka łódki.